Monday, August 27, 2007

SEMALAM...


Semalam..pergi class..mcm biasa...ehem..ehem.."lecturer favorites" seboleh-bolehnye memang tak nak miss..selalu bersemangat nak masuk class..semalam satu malam study dengan aper yang dia bakal ajaq.. ffuuhhh...alhamdulillah...nasib baik satu class jerkk..heheee..
Balik rumah terpk aper yang doc ckp..kita ni buat sesuatu biar ikhlas.. itu sebagai saham kita di akhirat..ikhlaskah diriku dalam urusan kehidupan harianku?? [sendiri mau jawab arr..] eemm.. aper yang doc ckp nie betull.. tapi dalam hati terdetik satu benda.. awat lahh doc ni comel sangat.. ahhahahahaaa...

Abis class mcm biase.. gie jumpe doc sekejapp.. mengadu pasal account.. perghh menyampah nye dengan subjek niee..bistu nak buat mcm maner kann dah memang kene mengadap.. hhuhuuhuu..

YA ALLAH..hambaMU ini bukanlah seorang hamba yang baik..terlalu banyak khilaf yang telah dilakakukan.. namun ku mohon padaMU dengan rendah diri dan penuh mengharap..berikanlah aku petunjuk taufiq dan hidayahMU.. permudahkanlah urusanku dalam mencari ilmu agar dapat aku berbakti pada agamaku..

Doc..insyaALLAH saya akan cuba sebaik mungkin..doakan saya doc..




No comments: