Thursday, September 27, 2007

Kerinduan..

Puasa dah bertemu puasa semula.. sebenar telalu banyak nak di tulis namun tak tertulis. ada kerinduan yang mengetuk hati..pagi tadi terdengar bacaan al-quran..kalam ALLAH namun aku tak pasti kenapa diri ini menjadi sebab. mendengar suara yang membacanya aku menjadi cemburu..merdu dan lunak..beralun. malah melodinya lebih indah.. kenapa yaa... mungkin hati ini sedang bersedih.


END.. akhirnya buku itu aku tutup jua. tak perlu lagi. ku sangkakan pintu yang ku buka untuk menantinya akan di jengah olehnya semula. namun semua nya tak mungkin. dia takkan kembali.. dan akhirnya lewat petang itu aku tutup pintu buat selamanya. Aku berdoa semoga ALLAH memberkati dirinya dan aku juga berdoa agar dia dapat melupakan aku. tiada yang indah perlu di kenang. tiada yang manis utk di ingat tentang diri ku..


No comments: