Wednesday, December 26, 2007

Tiada Lagi


Sia sia sudah
Kita jalin cinta
Bila hati selalu berbeda

Sampai kapan lagi
Ku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada


Seandainya kita masih bersatu
Tak mungkinkan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhir sampai
Di sini


Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan
Biar aku sendiri tanpa diri mu


Tiada lagi kata cintaku
Takkan lagi ku bersama mu
Biar ku simpan semua
Kenangan ku bersamamu…


*************************************************************


Andai hari ini menangis esok belum tentu kita akan menangis lagi.. "When you love something, let it go... when it comes back, its yours..." mungkin betul apa yang kawan aku cakap.. tapi bagi aku.. once dia dah pergi dan aku dah pun mulakan langkah aku takkan berpaling lagi.. utk start balik semula.. i dont think so... bukan apa aku takut luka yang dah sembuh berdarah semula mesti lagi pahit.. so let it be.. u have once chance but kalau you lepaskan apa yang u ada dalam genggaman u.. jgn harap u akan dapatkan semula utk kali kedua.. melainkan ALLAH memberikan kesempetan buat kali kedua ia kembali kepada anda..

teringat nasihat kawan aku.. banyak lagi pintu terbuka untuk ko.. buat ape ko adap pintu yang dah tutup tu.. pada seseorang tu yang sambut birthday dia hari tu.. Selamat Hari Jadi.. semoga meningkat nya usia akan lebih mematangkan kita.. Maaf apa yang terjadi tak boleh diundur semula..

Mungkin orang ckp aku keras hati.. aku ego.. namun hanya aku yang mengerti apa yang aku lalui.. bukan satu perkara yang mudah..

Jgn di toleh lagi benda yang dah lepas awak.. kelak nanti binasa diri.. tak perlu awak harapkan apa2 lagi.. pandanglah kedepan.. saya doakan awak bertemu yang terbaik.. terima kasih atas segala budi dan pengalaman.. halal kan segalanya.. walaupun seribu kali soalan itu di ulang keputusan nya tetap sama.. maaf tempat saya bukan di situ dan tempat awak bukan disini..sekarang binalah kebahagian masing-masing.. saya bahagia dengan keadaan saya masa ini.. dan saya harap awak pun mcm tu jugakk.. telah saya lupakan sengketa lama.. jadi jangan lah di buka sengketa baru.. biarkan ia berlalu.. usah di kenang lagi.. antara kita ada bezanya..antara kita tiada apa kini.. berilah peluang pada insan lain yang lebih berhak..
doa dari seorang sahabat semoga awak akan terus bahagia... jgn di toleh kebelakang lagi.. jaga diri.. maafkan saya..

No comments: