Friday, December 12, 2008

Jom gie makan

Actually arie nie aku ada "DINNER" gegeggegeee.. kene pakai batik punyalah malas nak aammmattt nak pergi.. aiiyoo..orang bagi makan free pun tak mau..pakai baju batikk.. semalam aku teman Mr. T pergi beli baju batik.. hiikkkhikkk terkujat mamat tu nengok harga baju batik.. actually memang lerr mahal almaklum kiter orangzz sekarang nie dalam proses berjimat cermat dan berhemah berbelanja..
Nak jadikan cerite cari lah punya cari yang murah but tak jumpe jugak nak tak nak kene sambor jugak yang rege nyer RM 280 makkk aii.. Mr. T pun membebel lahh.. blaa...blaaa...blaa... aku buat pekak al tuli jerkk lahh sebab aku sebenar nya pun terkujat jugak dengan rege dia. aku ingat bleh dapat dalam RM 1++ jerkk.. sekali haaa ambik ko.. Mr. T boleh cakap aper tauu kat aku kalau dia tahu semahal ini baju batik nie..baik dia ambik baju batik aku tu gunting buat baju.. ewahh..ewaahhh...ewaahhh...
Nanti lah aku posting baju cantekk dia hikkhikk... okeylah busy..busy..busyy.. nanti cerita lagi..

No comments: