Monday, October 1, 2007

Lelaki Ini..


Kasih, kenanganku
Ingatkah saat saat dulu
Kasih, apakah dirimu
Merasakan semua itu

Ke mana pun langkahku pergi
Ku masih melihat bayanganmu cintaku
Dan kemana pun arah anginku berlari
Hati ini masih kau miliki

Lelaki ini yang selalu mencintamu
Selalu, tanpa ragu
Lelaki ini yang selalu memuja
Hanya dirimu

Yang bertakhta dalam sanubariku
Sanubari ku (Sanubari ku)
Aku yang mencintakan mu
Hanya dirimu…

Karena cintaku, tak berbatas waktu
Karena cintaku, tak mengenal jenuh hatimu
Hatimu…

############################################################

teringat satu pasangan veteran yang saya jumpa masa pergi shopping kat klcc tak lama dulu..bagaimana husband nenek tu layan nenek tu.. so romentic.. pegangan tangan yang supprise there are malay couple.. mase tu ingat dah tak jumpe sebab gie masuk satu kedai ni.. mungkin ALLAH nak sayer bertemu kembali pasangan tu.. i meet them again. kali ni atuk tu suap kan nenek tu kek and i'm so supprise atuk tu kiss tangan nenek tu.. so loving couple.. semua orang kat situ pandang.. apa tafsiran mereka saya tak pasti..

and me start wonder can i be like that until old.. pada pasangan nenek dan atuk tu.. thanks sebab tunjukkan contoh yang baik.. saya bersyukur pada ALLAH.. saya rasa itulah pemandangan yang paling menarik yang pernah saya jumpe dekat KLCC..

my be lagu ni boleh gambar kan sedikit perasaan atuk tu kann.. wow.. so nice..



No comments: